《星空舞狀元》係星空衛視星期五晚上播放o既“真人 Show 比賽",幾個月前我偶然係星期六睇到重溫,而家佢已經成為我每個星期必睇o既節目。

制作單位走遍中國各大城市,舉行初賽、複賽、決賽,最終目的係挑選一位他們所謂的“星空舞狀元"。初期的節目內容係相當搞笑,有o的類似我地香港o既“殘酷一叮",因為在初賽階段,參賽者的質素都很參差,部份更只是想博上鏡,除跳舞之外仲做埋各樣才藝表演,志在比星探或者電視台發挖。到中後期,呢班投機份子已經 Foul 曬,餘下來的參賽者都係有一定實力。而係呢個階段,節目開始變得專業和感性,好似《生還者》咁著重各位參賽者的心路歷程,這個節目和其他“真人 Show"不同之處是在於它的真實性和人情味,透過訪問,我了解到佢地都係排除萬難才達到這一步。

參賽者專業的態度和投入感係最吸引我o既地方,自問對舞蹈係門外漢,但睇他們從排練到比賽,完全唔會覺得悶,而且仲好好睇,我諗係受到佢地o既熱誠所感染吧!對比起 《America Next Top Model》 裡面o既些參賽者,對時裝界唔熟悉,對時裝也唔熟悉,假熱誠、假投入、假理想,《星空舞狀元》實在好睇太多喇。

《ANTM》觀眾最想睇參賽者點樣出醜法,《星空舞狀元》觀眾最想睇參賽者點出色法。

0 Comments:

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁