本來呢篇文係尋日 Post o既,但係之後我要傾電話,於是"Save as Draft"先,點知今日睇返,篇文已經消失o左,又要再打過。我本來想講o既係,尋日我放了中海油(883),死好命地放完就跌。但係建行(939)同埋宏利(945)就真係要放埋係床下底,浮下沉下,有位人兄同我講,買得呢o的股票就唔好望佢會大上,係睇長線o既,呢o的都可以係一句好好聽o既安慰說話o黎o既,但另一邊,望住一隻我當初想買又唔夠錢買o既港機(44)一飛沖天,你話我眼唔眼紅?換馬嗎?點換?隻隻靚o野都咁貴。有人叫我去買大陸房地產,但明知個宏調無效,大陸會唔會再黎調多一次?買o左到時就大鑊。有人叫我買大陸汽車股,話大陸需求好勁,好有前景,但市場好係咪就代表佢地好?林森池講過什麼叫經濟專利,好似那些汽車股都係嘛嘛地。呢個時候,最好靜靜地睇書,乜都唔好理住,保持耐性。

2 Comments:

  1. Matthew Lai said...
    唔係一定賭錢o既,其實選股係一個好科學的學問,長線持有隻靚股一定幫你賺錢。只不過要短炒就一定多好多賭博成份。
    Matthew Lai said...
    T_T 好感動,竟然為我開了個 acc,我會聽你的提點,小心o的架喇。

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁