我有 NDS 和 PSP ,所以間中都會留意一下 Forum 或者 Newsgroup o既二手遊戲區有乜o野 Game 好買。好多時當有一隻 Game 好 Hit,一出就會好多人買,但過一兩個月之後就有好多人放,之前o既《新孖寶兄弟》、《孖寶賽車》都係咁,多人放自然就跌價跌得多。

如 果我好想買一隻二手 Game,但覺得太貴喇,於是我就會係 Newsgroup 或者 Forum 出一 D 賣呢隻 Game o既 Post,價錢盡量 Set 低(但要合理),萬一有人向我買的時候,我就話已經賣出o左,自己製造成交,重複透過這種手段去拉低隻 Game 的平均二手價,等到價錢適合又有真正的賣家出現,我就可以買平 Game 嚕…

1 Comment:

  1. Matthew Lai said...
    我都唔得得曬咁滯,只記得佢買廁紙。

Post a Comment



較新的文章 較舊的文章 首頁